Contact 021 323 20 63


Companii aeriene top 2017

Top 2017 companii aeriene!

Acest top se bazeaza strict pe experienta mea personala ca agent de turism si am sa ma limitez la extreme:

Cele mai proaste companii aeriene: Tarom si Wizz Air

Draga Tarom, ’’iti multumesc’’ pentru ca ti-ai facut un obicei sa anulezi cursele si pentru cele 4 linii de suport telefonic la care niciodata nu am reusit sa iti aud vocea. Sper sa iti imbunatatesti radical serviciile astfel incat sa fiu multumit si mandru de tine ca esti o companie romaneasca.  

Draga Wizz Air, ’’iti multumesc’’ pentru ca ai desfiintat linia telefonica de suport pentru agentii de turism. ’’Iti multumesc’’ pentru linia telefonica de suport contra cost unde operatorii tai mi-au oferit doar raspunsuri automate standard ca si cum as fi vorbit cu robotii, fara intelegere si suport omenesc, suportul tau find inutil pentru mine. ’’Iti multumesc’’ pentru atunci cand ai decis ca bagajele tip large sa fie optionale la rezervarile prin cont de persoana fizica dar obligatorii la rezervarile prin cont de agentie de turism. ’’Iti multumesc’’ pentru cardul de reduceri Wizz Air disponibil doar pentru persoanele fizice. ’’Iti multumesc’’ pentru ca imi iei mai multi bani din cont decat scrie in rezervare atunci cand iti platesc in lei cu cardul. ’’Iti multumesc’’ ca fara nici o explicatie mi-ai anulat rezervarile pentru Tenerife pe care le-am facut la sfarsitul lunii septembrie, ca mi-ai dat banii inapoi abia in noiembrie si ai incercat sa ma jecmanesti majorand instant fix atunci costul biletelor cu ’’doar’’ ~100 euro de persoana. ’’Iti multumesc’’ ca mi-ai patat imaginea, ’’iti multumesc’’ pentru ignoranta, indiferenta si jecmaneala cu care m-ai tratat, automat si pe clientii nostri. De asemenea ’’iti multumesc’’ ca esti campioana la intarzieri, chiar si de 12 ore.

Mentiuni:

Draga KLM si Delta Airlines ’’va multumesc’’ ca acordati diverse optiuni si facilitati in plus la rezervarile facute cu IP de SUA comparativ cu cele care le oferiti la rezervarile cu IP de Europa de parca noi europenii suntem o rasa inferioara care meritam mai putin si mai scump.

Draga Iberia & Vueling Airlines, ’’va multumesc’’ pentru anularea segmentelor de zbor, optiunile oferite in acest sens si politica voastra (legala de altfel) de rambursare in 3 luni de zile.

Cele mai bune companii aeriene: Blue Air si Lufthansa

Draga Lufthansa,iti multumesc pentru cel mai bun si cel mai rapid suport telefonic. De asemenea iti multumesc pentru conditiile clare disponibile la momentul rezervarii. Sper ca in 2018 sa iti motivezi mai bine personalul ca sa nu mai aud de greve.

Draga Blue Air, iti multumesc ca ne oferi cele mai bune conditii de rezervare comparativ cu oricare alta companie aeriana. Iti multumesc pentru suportul telefonic minunat chiar daca cateodata este greu sa te prind la telefon. Iti multumesc pentru intelegerea omeneasca si solutiile oferite in acest sens pentru clientii nostri atunci cand si-au anulat calatoriile din motive independente de vointa lor. Iti multumesc pentru optiunea de locuri alaturate. Te rog frumos sa dezactivezi optiunea aia de la cookies facuta pentru nepriceputi care majoreaza automat pretul la bilete cand realizeaza ca am interes sa le cumpar – nu de alta dar inteleg cum functioneaza si pierd timp ca sa intru cu private browsing.

Mentiuni:

Draga Pegasus, iti multumesc pentru suportul oferit prin intermediul Tal Aviation. Iti multumesc pentru conditiile de rezervare (comparativ cu Blue Air), multitudinea de optiuni in sistemul de rezervari si flexibilitatea pentru schimbarea datelor de calatorie.  Iti acord totusi un mare minus pentru timpul de rambursare in caz de anulare.

Draga Tui Belgia, iti multumesc ca te-ai zbatut sa faci rost de alta aeronava cand a fost cazul. Iti multumesc ca nu te-ai limitat la o sticla de apa si un sandwich ca Wizz Air atunci cand nu ai putut decola din cauza ninsorii abundente ci le-ai oferit clientilor vouchere sa isi ia mancare pe alese si pe saturate. Iti multumesc ca le-ai oferit clientilor cazare foarte buna de tranzit si transfer, practic nu te-ai limitat sa respecti doar drepturile cetatenilor europeni ci le-ai oferit mai mult de atat.

Draga Ryan Air, iti multumesc ca mi-ai rezolvat rapid si gratuit anume greseli facute la rezervari din graba. Imi doresc sa iti asumi responsabilitati la conexiunile intre zborurile tale si am sa te promovez mai bine.

La multi ani!

Orasanu Mircea.

Adauga Comentariu

Rezervare